مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 19:312015-09-04سياسي

نماینده مردم اصفهان در مجلس: استیضاح وزیر راه و شهرسازی جدی است


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جدی ترین استیضاحی که پس از دوره تعطیلات مجلس به صحن علنی کشیده می شود، استیضاح وزیر راه و شهرسازی است.

- حمیدرضا فولادگر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین برنامه های کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات نظارتی در سه حوزه اصل 44 قانون اساسی و بهبود فضای کسب وکار، حمایت از تولید، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی در حال تداوم است که گزارش های نظارتی مربوط به آن اخیراً ارائه داده شده است.

وی از ارائه گزارش آخرین وضعیت اصل 44 قانون اساسی خبر داد و افزود: گزارش دیگری را مبنی بر اجرای قانون بهبود کسب وکار و حداکثر استفاده از تولید داخل در جهت حمایت از تولید خواهیم داشت و امسال نیز طرحی را جهت نحوه پیگیری و تحقق اصل 44 قانون اساسی داشتیم که در مجلس به قانون تبدیل شد.

نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس تقاضای استیضاح حدود 7 وزیر را داده اند که بایستی سیر قانونی خود را طی کند و با افتادن در مسیر اصلی آیین نامه ای به کمیسیون مربوط ارجاع داده شود تا پس از برگزاری جلسه کمیسیون مربوطه با حضور وزیر، در صورت قانع نشدن نمایندگان در صحن علنی مجلس اعلام وصول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم اصفهان در مجلس: استیضاح وزیر راه و شهرسازی جدی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس: استیضاح وزیر راه و شهرسازی جدی است