مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 19:212015-09-04اجتماعي

فقدان نگاه علمی مسئولان پایه گذار بحران آب در کشور است


مدیرکل دفتر آموزش میحط زیست کشور با توجه به بحران آب میناب گفت: فقدان نگاه عالمانه مسئولان در پایه گذاری بحران آب کشور نقش بسزایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد درویش در دومین همایش آب در شهرستان میناب با بازدید از دشتها و نقاط آسیب دیده در این شهرستان اظهار داشت: سوء مدیریت در ادارات مربوطه و فقدان نگاه علمی مسئولان در کشور، شهرستان میناب را به نابودی کشانده است.

وی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه جوانان این شهرستان فعالیت خود را در حوزه آب و محیط زیست آغاز کرده اند گفت: حرکت آشکار و خود جوش جوانان میناب در این حوزه یک حرکت نوین در کشور است که مهمترین مطالبات خود را بر بنیاد محیط زیست از مسئولان می خواهند.

درویش افزود : جای بسی امیدواری است که نظاره گر این گردهمایی ها و همایشها و هم اندیشی ها در جای جای ایران باشیم و آحاد جامعه برای دریافت مطالبات خود در آن شرکت کنند.

مدیر کل آموزش میحط زیست کشور، پیرامون سخنان شیوا و بی پرده امام جمعه شهرستان میناب گفت: کمتر جایی دیده می شود که یک عالم دینی و مذهبی رهبری گروهی را برای مطالبات مردمی خود در شهرستان با این چنین سخنرانی زیبا و آمار و ارقام دقیق در حضور مسئولان کشور حمایت کند که اینگونه حمایتها از یک مسئول نشان دهنده پایبندی به ژرفای اکولوژی محیط زیست و اعتقاد راسخ به آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان نگاه علمی مسئولان پایه گذار بحران آب در کشور است

فقدان نگاه علمی مسئولان پایه گذار بحران آب در کشور است