مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 18:512015-09-04سياسي

آغاز اجرای عملیات ساخت 2 نیروگاه 1050 مگاواتی در سال 95


معاون حفاظت و امنیت هسته ای سازمان انرژی اتمی عقد قرارداد 2 نیروگاه 1050 مگاواتی با مشارکت کشور روسیه را یادآور شد وگفت: امیدوارم تا اواخر سال جاری بتوانیم کار مطالعاتی آن را به پایان برسانیم و در سال 95 نیز شروع کار این نیروگاه را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اصغر زارعان عصر امروز در سفر به شهر ابوزیدآباد و بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل و افتتاح فاز اول باند دوم جاده ابوزیدآباد به کاشان اظهار داشت: در حوزه های هسته ای و فناوری های نوین اقتداری برای کشور به دنبال دارد و لذا نظام سلطه و استکبار به دنبال کند کردن این فرآیند با شیوه ها و تکنیک های مختلف هستند.

وی، با اشاره به اینکه خودباوری که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمده، منجر به کلمه " ما می توانیم" شده، افزود: با کلمه "ما می توانیم "، تلاش های مضاعف و مدیریت جهادی در عرصه های گوناگون، منجر شده که این کشور روز به روز به اعتلا و اقتدار آن افزود شود و این حاصل تلاش، استقامت و پایداری و اقداماتی است که در منطقه و جهان آن را نشان داده ایم.

معاون حفاظت و امنیت هسته ای سازمان انرژی اتمی، فعالیت اصلی سازمان انرژی اتمی را تولید انرژی پاک دانست و تصریح کرد: این انرژی به دور از آلایندگی در حوزه های محیط زیست است ونخستین راکتور 1000 مگاواتی در بوشهر را داریم که حدود چند سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای عملیات ساخت 2 نیروگاه 1050 مگاواتی در سال 95

آغاز اجرای عملیات ساخت 2 نیروگاه 1050 مگاواتی در سال 95