مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 17:412015-09-04سياسي

ساختمان بنیاد شهید بهارستان در آستانه بهره برداری است


ساختمان بنیاد شهید در زمینی به مساحت 700 مترمربع در 3 طبقه ساخته شده و دارای آسانسور بوده و به عنوان یک پایلوت ساختمانی برای جانبازان و خانواده و والدین شهداست.

- " از غرب استان تهران، ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان در شهر نسیم شهر بیش از 90 درصد تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

کلنگ این ساختمان در 22 اسفند ماه سال 1393 همزمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر نسیم شهر به زمین زده شد و بعد از گذشت حدود 6 ماه قرار است در هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسد.

این ساختمان در زمینی به مساحت 700 مترمربع (300 مترمربع آن چند ماه بعد به این پروژه اضافه شد) در 3 طبقه ساخته شده و دارای آسانسور بوده و به عنوان یک پایلوت ساختمانی برای جانبازان و خانواده و والدین شهدا است.

طبقه اول این ساختمان شامل نمازخانه، پارکینگ و سرویس بهداشتی است و هشت اتاق در طبقه دوم این ساختمان در نظر گرفته شده است که تقریباً تمام اتاق های این اداره را شامل می شود و این امر موجب راحتی مراجعین است.

در طبقه سوم این ساختمان نیز اتاق رییس این اداره و اتاق کنفرانس تدارک دیده شده است.

محمدعلی محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهارستان در گفت وگو با فارس از مساعدت های بیژن سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان و شهردار و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان بنیاد شهید بهارستان در آستانه بهره برداری است

ساختمان بنیاد شهید بهارستان در آستانه بهره برداری است