مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 17:162015-09-04سياسي

اقتدار نیروهای مصلح مهمترین بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است


فرمانده پدافند هوایی غرب کشور گفت: اقتدار نیروهای مصلح ارتش بویژه پدافند هوایی جمهوری اسلامی مهمترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بیژن ساعدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز همدان اظهار داشت: امروز اگر تیم مذاکره کننده درعرصه سیاسی در برابر قدرت های جهانی ایستادگی، استقامت و پایداری می کنند به دلیل پیشرفت های دانشمندان ایران در علوم مختلف در سایه اقتدار نیروهای مصلح و زیر لوای مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو اقتدار بزرگ مردان نیروهای مصلح است که صلح و آرامش را در منطقه ایجاد کرده است.

فرمانده پدافند هوایی غرب کشور اظهار داشت: امروز اقتدار و توانمندی های نیروهای مصلح جمهوری اسلامی ایران کالای وارداتی نیست بلکه نتیجه اعتقاد و تلاش آحاد مردم برای استقلال و کاهش وابستگی به غرب و رسیدن به خودکفایی است.

ساعدی تصریح کرد: نیروهای مصلح ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نیروهای مومن، متعهد، مخلص و با تجربه خود با تمام کمبودها و تحریم ها امروز در عرصه علمی به ویژه در ارتقای توان دفاعی به خود کفایی رسیده است.

وی افزود: امروز پیشرفت های چشمگیر نیروهای مصلح موجب شده گزینه های روز میز دشمنان نظام و انقلاب به زیر میز برود و این موضوع از اقتدار و صلابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار نیروهای مصلح مهمترین بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است

اقتدار نیروهای مصلح مهمترین بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است