مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 17:062015-09-04سياسي

رییس اداره تعاون، بهارستان: 235 شرکت تعاونی در شهرستان بهارستان مشغول به کار است


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهارستان گفت: حوزه اقتصادی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و ما می توانیم با همت و تلاش خود می توانیم مشکلات اقتصادی خود را حل نماییم.

- " از غرب استان تهران، به مناسبت هفته تعاون محسن داوری رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهارستان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلستان در مصلای این شهر اظهار کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بهارستان همزمان با جداسازی این شهرستان، تشکیل شده است.

وی درباره وظایف این اداره بیان کرد: حیطه کاری ما در زمینه تنظیم روابط بین صاحب کار و کارگر، ایجاد و پیگیری فرصت های شغلی برای جوانان و کار در حیطه مقدس تعاون است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهارستان در ادامه به آیات سوره مومنون و مائده اشاره کرد و افزود: اگر می خواهیم مورد لطف خداوند قرار گیریم باید مانند برادر در کنار یکدیگر باشیم و در مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و .

حقوق یکدیگر را رعایت کنیم و برای رسیدن به رشد و تعالی به یکدیگر کمک کنیم تا کارهایمان برکت پیدا کند.

داوری خاطرنشان کرد: بحث اشتغال از بخش هایی است که به حوزه ما مربوط می شود و متأسفانه یکی از مشکلات کشور در این زمینه است و ما می توانیم با سرمایه اندک خود مردم کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره تعاون، بهارستان: 235 شرکت تعاونی در شهرستان بهارستان مشغول به کار است

رییس اداره تعاون، بهارستان: 235 شرکت تعاونی در شهرستان بهارستان مشغول به کار است