مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 15:412015-09-04سياسي

برداشت از جنگل ها به صورت برنامه ریزی شده باشد


نباید از جنگل طوری برداشت شود تا سبب نابودیش شود، بلکه باید به صورت برنامه ریزی شده برای مصارف خودمان از آن برداشت کنیم و به جای برداشت هر درخت یک نهال بکاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل در خطبه های نمازجمعه این شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور در سه شنبه هفته آینده، اظهار داشت: در این روز مردم بی دفاع شهید شدند و وظیفه ما این است تا راه آن بزرگواران را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه باید اطاعت پذیری را از شهدا بیاموزیم، افزود: راه شهدا این است که از قرآن اطاعت کنیم و همگام با رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به دیدار رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری تأکید کردند که نمایندگان مجلس باید مصلحت را بسنجند و انجام بدهند و هنوز معامله ای صورت نگرفته و تا تحریم ها لغو نشوند، توافقی نیز نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه ما ثابت کرده ایم که ایستاده ایم، تصریح کرد: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رییس جمهور گرفته تا تمامی صنف ها شهید داده ایم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمود ملت در مقابل آن کسانی که بخواهند در کشور دخالت کنند ایستاده است، خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت از جنگل ها به صورت برنامه ریزی شده باشد

برداشت از جنگل ها به صورت برنامه ریزی شده باشد