مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 15:362015-09-04سياسي

امام جمعه کرج: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مشارکت و حضور مردم ضروری است


نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی حضور و مشارکت مردم ضروری است.

- " از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که یکی از مهم ترین منویات مقام معظم رهبری است بدون حضور مردم و مشارکت آنان محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های اقتصادی می تواند ما را در تحقق طرح های اقتصادی یاری دهد افزود: باید همه با هم و با مشارکت این مهم را به نتیجه برسانیم.

امام جمعه کرج یکی از راه های مورد نظر در این زمینه را فعال کردن مردم و بخش خصوصی است دانست و ادامه داد: با این مهم گره ها و مشکلات اقتصادی می تواند از بین ببرد.

حسینی همدانی گفت: البته مسئولان باید طرح های اقتصادی را در سطح کلان مورد توجه قرار دهند و از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا استان البرز نیز دارای ظرفیت های بی شماری برای توسعه و تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی است لذا باید با یک برنامه ریزی و درست این مهم را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اعلام اینکه در استان البرز با توجه به قابلیت های ویژه ای که وجود دارد، آمادگی در آن دیده می شود، افزود: اگر برنامه ریزی باشد نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مشارکت و حضور مردم ضروری است

امام جمعه کرج: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مشارکت و حضور مردم ضروری است