مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 15:312015-09-04سياسي

امام جمعه اندیمشک: مسئولان ساخت مسجد در مناطق جدید شهری را در اولویت قرار دهند


مسئولان شهرستان ساخت مسجد در مناطق جدید شهری را در اولویت کار خود قرار دهند.

- " از اندیمشک، حجت الاسلام نعمت الله خدامی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان، اظهار کرد: ما از نمایندگان مجلس و همچنین نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم موضوعات مدنظر مقام معظم رهبری را به صورت جدی پیگیری کنند.

وی افزود: از همه مسئولان انتظار می رود که برای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری در سطح کشور برنامه عملیاتی تهیه و ارائه کنند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به گسترش شهر افزود: با توجه به ساخت مناطق جدید شهری و افزایش جمعیت، این شهرستان به 40 مسجد جدید نیاز دارد.

خدامی خاطرنشان کرد: ساز و کار ساخت این مساجد در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشخص شده و به شورای اسلامی شهر و شهرداری نیز ارائه شده است.

وی یادآور شد: در این طرح پیشنهاد ساخت شده که در فضای سبز موجود در مناطق جدید شهری بوستان قرآن و نمازخانه برای ادای فریضه نماز احداث شود.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به جایگاه ادای فریضه نماز اول وقت در منابع دینی و روایات نقل شده از معصومین، تصریح کرد: حقیقت نماز، ولایت اهل البیت(ع) است و هر تلاشی که در راستای اقامه و ترویج این امر در جامعه صورت می گیرد، موجب س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اندیمشک: مسئولان ساخت مسجد در مناطق جدید شهری را در اولویت قرار دهند

امام جمعه اندیمشک: مسئولان ساخت مسجد در مناطق جدید شهری را در اولویت قرار دهند