مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 15:162015-09-04سياسي

امام جمعه شهربابک: آمریکا به دنبال مدیریت و مهار نظام جمهوری اسلامی است


هدف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مدیریت و مهار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های منطقه ای، بین المللی و جلوگیری از استقلال و خودکفایی ایران اسلامی است.

- " از شهربابک، حجت الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه یکی از ملاک های کرامت انسان ها را خدمت بی منت به مردم ذکر کرد و گفت: انسان با کرامت اگر کاری و یا خدمتی را برای مردم انجام می دهد به عنوان انجام وظیفه و ادای دینی که نسبت به مردم دارد عمل می کند.

وی در ادامه شکرگزاری از نعمت های الهی را نشانه دیگر انسان های کریم دانست و افزود: انسان های با کرامت بر نعمت های الهی چه کم چه زیاد سپاسگزارند و بلاها و نعمت ها آنها را هرگز از شکر پروردگار باز نمی دارد.

امام جمعه شهربابک سالروز شهدای 17 شهریور را گرامی دانست و بیان داشت: کشتار بی رحمانه هزاران نفر از مردم مؤمن و انقلابی تهران توسط دژخیمان رژیم پهلوی سقوط این رژیم دست نشانده را تسریع و سرانجام منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

منتظری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهداف شوم آمریکایی ها پرداخت و اظهار داشت: هدف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مدیریت و مهار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های منطقه ای، بین المللی و جلوگیری از استقلال و خودکفایی ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهربابک: آمریکا به دنبال مدیریت و مهار نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه شهربابک: آمریکا به دنبال مدیریت و مهار نظام جمهوری اسلامی است