مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 15:162015-09-04سياسي

امام جمعه موقت نصیرشهر: 17 شهریور شروعی برای پیروزی انقلاب بود


در هفده شهریور عده ای از سر سپردگان رژیم هم بودند اما برای سرکوبی ملت ایران ان زمان رژیم شاه از نیروهای ضد اختشاش اسراییلی با لباس یونیفرم ارتش ایران هم استفاده کرد که منجر به شهادت هزاران نفر در میدان ژاله آن روز و میدان شهدای فعلی شد.

- " از غرب استان تهران، حجت الاسلام عادل قاسمی امام جمعه نصیرشهر، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نصیرشهر که در مصلای این شهر و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، خود و دیگران را به تقوای الهی توصیه کرد.

قاسمی گفت: پیغمبر گرامی اسلام فرمود هر کس می خواهد در با ارزش و گرامی باشد راهش این است که تقوای الهی را رعایت کند و به جناب ابوذر فرمودند مومن متقی محسوب نمیشود مگر این که خیلی دقت کند اگر دونفر شریک میخواهند شراکتشان را جدا کنند از هم تا یک ریال هم محاسبه کنند و از نفس خود باید محاسبه کنند.

امام جمعه موقت نصیرشهر ادامه داد: دوم اینکه پیامبر فرمودند مومن باید بداند خوراک و پوشاکش از کجاست و درامدش از کجاست ، این سه مورد را فرمود تا انسان متوجه نشود که غذایی می خورد چه لباسی پوشیده و چه درامدی دارد این انسان متقی حساب نمیشود گرچه کربلا و مکه و زیارات برود ، احسان و انفاق کند ، روز عاشورا خودش را بکشد  به درد نمیخورد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت نصیرشهر: 17 شهریور شروعی برای پیروزی انقلاب بود

امام جمعه موقت نصیرشهر: 17 شهریور شروعی برای پیروزی انقلاب بود