مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 13:412015-09-04اقتصادي

بانک توسعه تعاون به دنبال احیای جایگاه تعاون در اقتصاد ایران است


مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه تعاون جایگاه واقعی خود در اقتصاد ایران را هنوز کسب نکرده، گفت: بانک توسعه تعاون به دنبال احیای جایگاه تعاون در اقتصاد ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدعلی سهمانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پنجمین المیپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون کشور، که به میزبانی یزد در حال برگزاری است با اشاره به هفته تعاون، اظهار داشت: در این هفته، دو مناسبت مهم هفته تعاون و هفته بانک داری اسلامی را پیش رو داریم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت تحقق بانک داری اسلامی، خاطرنشان کرد: تعاون نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت اقتصاد کشور دارد و باید سعی کنیم که تعاونی ها و تعاون را به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور برسانیم.

رییس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون ادامه داد: امیدواریم با فعالیت هایی که انجام می دهیم، بتوانیم نقش خود را در تحقق این هدف و تقویت خانواده تعاون در کشور انجام دهیم.

وی با اشاره به اهیمت توجه به سلامت روحی و جسمی کارکنان، گفت: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون با نام مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس مزین شده است.

سهمانی ادامه داد: یکی از مقوله های مهم در زمینه ورزش، فرهنگ پلهوانی و جوانمردی است که به راستی باید از شهدای هشت سال دفاع مقدس این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک توسعه تعاون به دنبال احیای جایگاه تعاون در اقتصاد ایران است

بانک توسعه تعاون به دنبال احیای جایگاه تعاون در اقتصاد ایران است