مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 13:402015-09-04اقتصادي

بازی 20 هزار تومانی با حقوق کارگران


نمایندگان کارگران می گویند ماه ها است که دولت با افزایش تنها 20هزارتومانی حق مسکن آنها مخالفت کرده و در این باره سکوت می کند، حتی مقامات ارشد دولت هم اظهار بی اطلاعی کرده و از پاسخ دادن طفره می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دی ماه سال گذشته نمایندگان کارگران و کارفرمایان به همراه نمایندگان دولت به توافقی رسیدند که قرار بود از ابتدای امسال حق مسکن مشمولان قانون کار و کارگران از 20 هزارتومان در هر ماه به 40 هزارتومان افزایش یابد.

هرچند افزایش 20 هزارتومانی هیچ تاثیری در تامین هزینه های مسکن ندارد، اما به عنوان یک آیتم جانبی مزد کارگران، می توانست در مجموع دریافتی های آنها تاثیر مثبت به میزان 20 هزارتومان افزایش در هر ماه داشته باشد.

وقتی این توافق صورتجلسه شد، علی ربیعی وزیر کار در سی ام دی ماه سال قبل نامه ای به معاون اول رییس جمهور نوشت و از وی رسما درخواست کرد به قید فوریت تصویب افزایش حق مسکن کارگران برای اخذ رای در هیات وزیران تصویب شود.

از سویی، وی به نمایندگان کارگران با اطمینان وعده داده بود که افزایش 20 هزارتومانی حق مسکن را قطعا جزو افزایش های سال 94 حقوق کارگران محسوب کنند چون وی تاییدیه هیات وزیران در اینباره را اخذ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی 20 هزار تومانی با حقوق کارگران

بازی 20 هزار تومانی با حقوق کارگران