مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 13:352015-09-04اقتصادي

جدیدترین آمار فروش برخی فیلم ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم محمد رسول الله (ص) در کمتر از 10 روز اکران به فروش دو میلیاردی رسید.

بنا به اعلام شرکت سینمایی نور تابان ؛ فروش این فیلم تنها در روز گذشته بالغ بر 400 میلیون بوده که نیمی از این رقم مربوط به سینماهای تهران است و مجموع فروش فیلم در سینماهای کشور به دو میلیارد تومان رسیده است.

همچنین محمد رسول الله(ص) در بعضی از سینماها شاهد رکورد حضور تماشاچی بوده است، به گونه ای که سینما کوروش شامگاه گذشته 12 شهریور ماه با فروش 35 میلیون و 800 هزار تومان، پرفروش ترین سینمای این فیلم بوده است.

فیلم تاریخی محمد رسول الله(ص) ، به کارگردانی مجید مجیدی و با حضور علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی، محسن تنابنده، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی ور، هدایت هاشمی و بهره گیری از برخی عوامل سرشناس بین المللی، روایتگر دوران پیش از تولد تا مقطع دوازده سالگی پیامبر اسلام(ص) است.

دوران عاشقی علیرضا رییسیان، فیلم دیگر درحال اکران است که در پایان هفته ی پنجم نمایش به رقم فروش یک میلیارد و 900 میلیون تومان رسید.

به گفته ی مدیر پخش شرکت فیلمیران ؛ این فیلم با در اختیار داشتن 22 سالن در تهران و 40 سالن در شهرستانهای دیگر، در حالی وارد هفته ی ششم نمایش می شود که تا کنون در تهران یک میلیارد و 250 میلیون و در سایر شهرها حدود 650 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار فروش برخی فیلم ها

جدیدترین آمار فروش برخی فیلم ها