مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 10:102015-09-04پزشكي

معاون وزیر: بهرهمندی ده میلیون نفر از ساکنان حاشیه شهرها از خدمات بهداشتی


بااجرای برنامه تحول نظام سلامت ده میلیون نفر از ساکنان مناطق حاشیه شهرها از خدمات بهداشتی بهره مند شده اند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت :با اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت هفت برنامه و هشت طرح با اولویت گسترش خدمات در مناطق روستایی طراحی که با اختصاص اعتبارات از محل یک درصد ارزش افزوده، این برنامه از سال گذشته در کشور اجرایی شده است .

دکتر سیاری در مراسم تجلیل از بهورزان و مربیان نمونه کشوری که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود : در اجرای این طرح ده میلیون نفر از ساکنان مناطق حاشیه شهرها که از خدمات بهداشتی محروم بودند از این خدمات بهره مند شده اند .

او گفت : در این طرح که با الگو گیری از خدمات بهورزان اجرا شده است هر کارشناس سلامت، دو هزار نفر از ساکنان مناطق خاشیه را زیر پوشش خدمات فعال بهداشتی قرار می دهد.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی افزود : تعمیر و تجهیز و ساخت دو هزار خانه بهداشت، اختصاص داروهای مکمل و در نظر گرفتن واکسن پنتاوالان، از اقداماتی است که در این برنامه در مناطق روستایی اجرایی شده است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با گرامیداشت روز بهورز ،بهورزان راسربازان جبهه مقدم نظام سلامت دانست که زمینه توسعه روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: بهرهمندی ده میلیون نفر از ساکنان حاشیه شهرها از خدمات بهداشتی

معاون وزیر: بهرهمندی ده میلیون نفر از ساکنان حاشیه شهرها از خدمات بهداشتی