مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 09:002015-09-04اقتصادي

گزارش مکتوب ... افزایش اجاره بها مشکل اصلی اجاره نشینان مهابادی


اجاره بهای مسکن درگذشته در شهرهای کوچک به علت مهاجرت و کاهش تقاضا در مقایسـه با شهرهای بزرگ کمتر بود ، اما امروزه در شهرهای کوچک هم اجاره بها با شهرهای بزرگ برابری می کند.

این موضوع در شهر مهاباد نیز موجب گله مندی بسیاری از شهروندان شده است.

باغبانی یکی ازمستأجران درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما می گوید: خانه خود درپایین ترین منطقه شهر مهاباد اجاره کرده ولی باز قادر به پرداخت به موقع کرایه خود نیست.

عزیری هم از دریافت پـول پیـش زیاد توسط موجران گلایه می کند و می افزاید: برای یک واحد مسکونی یک خوابه ده میلیون تومان پول پیش و ماهانه 700هزارتومان اجاره درمنطقه حاشیه شهر از من خواستندکه قادر نیستم حتی نصف آن را تهیه کنم.

محمودی هم که مشاور املاک دارد معتقد است کم بودن ساخت و ساز در این شهرستان،انجام معاملات مسکن از طرف سرمایه داران و به اجاره ندادن واحدها و افزایش شمار ساکنان غیر بومی باعث بالا رفتن اجاره مسکن در مهاباد شده است.

وی می افزاید: دربسیاری از مناطق واحدهای یک خوابه و دو خوابه کمتر از500 هزارتا یک میلیون تومان و پانزده میلیون تومان پیش دریافتی به مستأجران اجاره داده نمی شود.

هرچند بعضی از مستأجران علت افزایش قیمت اجاره مسکن را مشاوران املاک می دانند اما رئـیــس اتحادیه مشاوران املاک مهاباد در گفتگو با خبرنگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مکتوب ... افزایش اجاره بها مشکل اصلی اجاره نشینان مهابادی

گزارش مکتوب ... افزایش اجاره بها مشکل اصلی اجاره نشینان مهابادی