مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 08:562015-09-04سياسي

برگزاری یادواره شهدای بوکان در کوچه و محله شهیدان


امسال یادواره شهدا در کوچه و محله شهیدان برگزار شده و همایش پیاده روی خانواده و نمایشگاه ویژه دفاع مقدس، همایش بسیج پیشکسوتان و شرکت در آیین نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا مظاهری در جلسه ستاد گرامیداشت هفته مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری بوکان برگزار شد اظهار داشت: علت نام گذاری جنگ به "دفاع مقدس" این است که در آن زمان، با وجود مشکلات اقتصادی و داخلی در طول جنگ، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا نشد و علاوه بر آن همه مردم در این جنگ سهیم بودند.

فرمانده سپاه بوکان گفت: جمهوری اسلامی ایران در این جنگ، ابهت شرق و غرب را در هم شکست و روحیه برادری را نیز تقویت کرد.

مظاهری بیان کرد: باید در هفته دفاع مقدس از ایثارگریهای شهیدان و خانواده آنها و رزمنده گان قدردانی کنیم و بدانیم که این هفته، تنها متعلق به سپاه و ارتش نیست بلکه متعلق به همگان است.

وی به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور 1500 نفر بسیجی و ایثارگر و تشویق هشت نفر رزمنده در روز 31 شهریور ماه برگزار می شود.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: امسال یادواره شهدا در کوچه و محله شهیدان برگزار شده و همایش پیاده روی خانواده و نمایشگاه ویژه دفاع مقدس، همایش بسیج پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای بوکان در کوچه و محله شهیدان

برگزاری یادواره شهدای بوکان در کوچه و محله شهیدان