مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 08:512015-09-04سياسي

843 واحد مسکن مهر در شیراز افتتاح شد


پروژه 843 واحدی تعاونی مسکن مهر شماره سه شیراز با حضور مسئولان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و بخشی از صاحبان این واحدها در لپویی به بهره برداری رسید و به مردم تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دولت پیشین طرحی برای کمک به خانه دار شدن اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه ارائه داد که در قالب مسکن مهر تعریف شد و متقاضیان در سایت های مشخص شده ثبت نام کرده و در فواصل زمانی مشخص مبالغی را به حساب واریز کردند به امید روزی که خانه دار شوند.

زمانی که در شهر شیراز این طرح به مرحله اجرا درآمد محله های این شهر به چهار بخش تقسیم شده و برای هر یک از این بخش ها یک تعاونی در قالب محله شکل گرفت و ساخت بخشی از مسکن های مهر در شیراز به تعاونی های مردمی واگذار شد.

شامگاه پنج شنبه پروژه 843 واحدی تعاونی مسکن مهر شماره سه شیراز با حضور مسئولان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و بخشی از صاحبان این واحدها در لپویی به بهره برداری رسید و به مردم تحویل شد.

این پروژه که در زمینی به مساحت 78 هزار و 235 متر مربع احداث شده در قالب 33 بلوک 19 واحدی و 9 بلوک 24 واحدی طراحی شده و 67 هزار متر مربع زیربنا دارد و برای این مجموعه 61 هزار و 485 متر مربع محوطه سازی شده است.

غلام فرزوان، مدیرعامل مسکن مهر شماره سه شیراز، درباره مسکن مهر امام رضا (ع) اظهار داشت: ساخت این مجموعه در سال 1386 آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

843 واحد مسکن مهر در شیراز افتتاح شد

843 واحد مسکن مهر در شیراز افتتاح شد