مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 23:362015-09-03فرهنگي

فیلم طنز اجتماعی و خانوادگی در پل معلق مشگین شهر ساخته می شود


فیلم ساز و تهیه کننده معروف کشور گفت: فیلم طنز اجتماعی و خانوادگی با حضور هنرمندان نامی کشور در بستر پل معلق مشگین شهر ساخته می شود.

- " اظهار داشت: با توجه به بستر مناسب جغرافیای این شهرستان و داشتن طولانی ترین پل معلق خاورمیانه تصمیم گرفتیم تا به منظور بهره گیری از مناظر کم نظیر پل معلق، ساخت فیلم طنز اجتماعی و خانوادگی را در بستر منطقه نمونه گردشگری نور سبلان با حضور بازیگران معروف کشور و هنرمندان مشگین شهر آغاز کنیم.

وی گفت: ساخت پل معلق در این منطقه سبب معرفی شدن جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهرستان می شود، چرا که این پل با برخورداری از دانش بومی متخصصان شهرستان مشگین شهر در سراسر ایران و حتی کشورهای خارجی به عنوان برند گردشگری ایران مطرح شده و با قابلیت های جذب توریست سبب رفع محرومیت این شهرستان در آینده می شود.

تهیه کننده و فیلم ساز کشور تصریح کرد: برگزاری جشنواره ملی پرواز پاراگلایدرها در پل معلق بار تبلیغاتی زیادی برای این شهرستان و شناساندن ظرفیت های آبگرم و بناهای طبیعی و تاریخی داشت که با ادامه این حرکت ها و برگزاری کمپ تیم ملی ورزش های هوایی در پل معلق بسترسازی مناسبی برای ورود سرمایه گذار به این منطقه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم طنز اجتماعی و خانوادگی در پل معلق مشگین شهر ساخته می شود

فیلم طنز اجتماعی و خانوادگی در پل معلق مشگین شهر ساخته می شود