مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 20:312015-09-03ورزشي

فرماندار کوهبنان: اداره ورزش و جوانان کوهبنان فقط یک کارشناس دارد


فرماندار کوهبنان با بیان اینکه بزرگ ترین مشکل اداره ورزش و جوانان کوهبنان کمبود نیروی اداری است، گفت: در حال حاضر فقط یک کارشناس جوانان در این اداره مشغول به کار است.

- " از کوهبنان، محمدرضا مهدلو عصر امروز در جلسه شورای ورزشی این شهرستان اظهار داشت: کوهبنان از نظر فضا و سرانه ورزشی وضعیت مناسب و مطلوبی دارد، اما در بحث امکانات، تجهیزات، حضور ورزشکاران در همایش ها و مسابقات استانی و کشوری نیاز به حمایت جدی دارد.

  وی خاطرنشان کرد: سال قبل هیچ بودجه ای با عنوان ورزش به شهرستان کرمان اختصاص داده نشده و این خود عاملی در راستای عدم فعالیت برخی هیئت های ورزشی شده و برای جذب و نگه داشتن ورزشکاران باید زمینه های ترغیب و تشویق وجود داشته باشد.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: با توجه به اینکه قریب به اتفاق سالن های ورزشی خودگردان شده اند، اما به دلیل وضعیت اقتصادی خاص مردم کوهبنان و پایین بودن درآمد مردم در این خطه که عموما در معادن زغال سنگ مشغول به کار هستند، نیازمند نگاه ویژه در بحث های هزینه ای هستیم.

  وی یادآور شد: پیگیری ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی سال گذشته موجب رونق و حرکت هیئت های ورزشی و ورزشکاران شد، اما خواسته به حقی که مردم شهرستان دارند، احداث استخر شنای سر پوشیده است که عملیات اجرایی آن آغاز شده و چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کوهبنان: اداره ورزش و جوانان کوهبنان فقط یک کارشناس دارد

فرماندار کوهبنان: اداره ورزش و جوانان کوهبنان فقط یک کارشناس دارد