مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 18:112015-09-03اقتصادي

مدیرعامل پست بانک خبر داد بهره مندی 6 هزار زوج دانشجو از تسهیلات ازدواج


با تفاهم نامه ای که با دانشگاه آزاد بسته ایم، پست بانک آمادگی دارد تا در نیمه دوم سال برای 6 هزار دانشجو تسهیلات ازدواج پرداخت کند.

- " از اردبیل، خسرو فرحی عصر امروز در دیدار با کارکنان و پرسنل پست بانک استان اردبیل اظهار کرد: ما از ابتدای امسال موفق شدیم پنج هزار و 600 فقره تسهیلات ازدواج دانشجویی را پرداخت کنیم که در نیمه دوم سال نیز پرداخت به شش هزار زوج انجام می شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب پست بانک تا سقف 100 میلیون ریال از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرعامل پست بانک گفت: ما در نیمه سال بحث ارتقای کیفی و ارائه خدمات مطلوب تر به هموطنانمان را در قالب های مختلف مد نظر داریم که امیدواریم روستاییان از این خدمات به صورت کمی و کیفی بیشترین استفاده را داشته باشند.

فرحی افزود: با توجه به نیاز روستاییان به ایجاد مشاغل کوچک و خرد، ما در کنار پرداخت تسهیلات ازدواج تلاش می کنیم تا زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را نیز برای فعالان حوزه اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی فراهم کنیم.

مدیرعامل پست بانک با بیان اینکه اولویت ارائه خدمات توسط پست بانک مناطق کمتر توسعه یافته و روستاهاست، بیان کرد: ما با درک ضرورت این امر در سطح کشور به ویژه در نقاط توسعه نیافته یا کمتر توسعه یافته حضور پیدا کردیم و سعی و تلاشمان بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل پست بانک خبر داد بهره مندی 6 هزار زوج دانشجو از تسهیلات ازدواج

مدیرعامل پست بانک خبر داد بهره مندی 6 هزار زوج دانشجو از تسهیلات ازدواج