مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 18:062015-09-03ورزشي

تیم های بوشهر و تهران به دیدار پایانی مسابقات سافت بال بانوان راه یافتند


تیم های بوشهر و تهران در پایان مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات سافت بال بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در گرگان به دیدار پایانی راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره مسابقات سافت بال بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، تیم هیئت انجمن های ورزشی تهران با نتیجه 18 بر 14 تیم البرز را مغلوب کرد و تیم بوشهر نیز با نتیجه 6 بر 4 برابر خراسان رضوی به برتری دست یافت.

دیدار فینال و رده بندی این رقابت ها فردا برگزار می شود و در دیدار پایانی تیم های بوشهر و هیئت انجمن های ورزشی تهران به مصاف هم می روند و در دیدار رده بندی تیم های خراسان رضوی و البرز با هم دیدار می کنند.

پنجمین دوره مسابقات سافت بال بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت 8 تیم در 2 گروه در مجموعه ورزشی شهدای گرگان برگزار می شود.

در گروه نخست این رقابت ها تیم های بوشهر، آذرخش تهران، شهرکرد، البرز و در گروه دوم تیم های هیئت تهران، هیوای تهران، قم و خراسان رضوی حضور دارند که به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند.

این دوره از مسابقات در حالی برگزار می شود که مسابقات سافت بال بانوان قهرمانی کشور در 3 سال گذشته در کشور برگزار نشده بود.

انتهای پیام/ ی R41471/P1330


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های بوشهر و تهران به دیدار پایانی مسابقات سافت بال بانوان راه یافتند

تیم های بوشهر و تهران به دیدار پایانی مسابقات سافت بال بانوان راه یافتند