مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 15:512015-09-03اجتماعي

بیش از 450 مدرسه قزوین نیازمند مقاوم سازی هستند


معاون آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در استان قزوین بیش از 450 مدرسه برای تأمین امنیت دانش آموزان نیازمند مقاوم سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سعید پاینبرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان قزوین، اظهار داشت: با بررسی هایی که تاکنون صورت گرفته، بیش از 450 مدرسه استان قزوین از نظر مقاومت بسیار ضعیف هستند که باید در این راستا اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

معاون آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به سایر مشکلات آموزش و پرورش استان قزوین، بیان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های امروز در آموزش و پرورش استان قزوین، عدم توازن نیروی انسانی بوده که آموزش و پرورش را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: عدم توازن در نیروی انسانی شامل جنسیت، رشته تحصیلی و دوره تحصیلی می شود که در حال حاضر در استان قزوین با تعدادی از کارکنان که بازنشسته شده و تعدادی استخدامی که به آموزش و پرورش ملحق شده اند در دوره ابتدایی با کمبود نیروی انسانی و در متوسطه دوم با مازاد نیروی انسانی مواجه هستیم که با مدیریت خوبی که صورت گرفته در آغاز سال تحصیلی 94 هیچ گونه مشکلی در راین اربطه نخواهیم داشت.

پاینبرد در رابطه با کمبود فضای آموزشی در برخی از شهرستان ها و مناطق استان، تصریح کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش استان قزوین با کمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 450 مدرسه قزوین نیازمند مقاوم سازی هستند

بیش از 450 مدرسه قزوین نیازمند مقاوم سازی هستند