مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 15:462015-09-03سياسي

رییس شورای شهر مشهد: هتاکان به ساحت شهدای جبل النور جایگاه شهادت را درک نکرده اند


رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه جبل النور قطعه ای از بهشت است، گفت: هتاکان به ساحت مقدس و ملکوتی شهدای مدفون در جبل النور که از این مکان مقدس به عنوان یک گورستان نام برده اند، - " از مشهد، محسن انتظاری هروی ظهر امروز در حاشیه نخستین اجلاس روسای مراکز پژوهشی کلانشهرها و مراکز استان ها که در محل تالار شهر مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر اعضای جمعیت دوستداران توسعه مشهد اظهار کرد: بوستان کوهسنگی قطعه ای از مشهد مقدس و به عنوان شهر بهشت است و جبل النور که شهدای گمنام در آن به خاک سپرده شده اند، قطعا بهشتی در بهشت است.

وی افزود: آن برادری که در اظهاراتی عنوان کرده که بوستان کوهسنگی مشهد با تدفین شهدای گمنام در جبل النور به گورستان تبدیل شده است، هنوز جایگاه شهید و شهادت را درک نکرده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به انتشار مطلبی در مورد موسسه مالی و اعتباری عسکریه در روزنامه مردم مشهد و مقایسه آن با موسسه منحله میزان اظهار کرد: بدون شک مقایسه این دو موسسه مالی و اعتباری اشتباه و نادرست بود و به هیچ عنوان نباید انجام می شد.

وی با بیان اینکه به دنبال انتشار این گزارش، برای تذکر جدی به این روزنامه به شهردار نامه نوشتیم، افزود: موسسه میزان به اندازه کافی در دل مردم شهر نگرانی به وجود آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر مشهد: هتاکان به ساحت شهدای جبل النور جایگاه شهادت را درک نکرده اند

رییس شورای شهر مشهد: هتاکان به ساحت شهدای جبل النور جایگاه شهادت را درک نکرده اند