مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 15:012015-09-03پزشكي

نجات بیش از 100 مصدوم تصادفات جاده ای توسط اورژانس هوایی قزوین


رییس فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: با اجرای طرح تحول سلامت و راه اندازی اورژانس هوایی در استان، با انجام 93 مأموریت جان بیش از 100 مصدوم تصادفات جاده ای توسط اورژانس هوایی قزوین نجات یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پیمان نامدار ظهر امروز در نشست خبری حوزه سلامت در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، اظهار داشت: اورژانس هوایی با هدف عدالت محوری و خدمات رسانی به مردمی که در مناطق صعب العبور زندگی می کنند در استان و کشور راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه خدمات اورژانس هوایی با انتقال بیش از 109 مصدوم از تصادفات جاده ای و شهری خدمات مطلوبی را ارائه کرده است، عنوان کرد: با تجهیز پایگاه های فرود برای این دسته از اورژانس ها می توان تمامی نقاط صعب العلاج را پوشش داده و خدمات بهتری به مصدومان ارائه داد.

نامدار با اشاره به اینکه به طور میانگین هر پرواز اورژانس های هوایی به طور متوسط 10 میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد، خاطرنشان کرد: این هزینه ها در هر ساعت به طور میانگین هفت میلیون تومان است که ماهانه ببش از 18 میلیون تومان هزینه دارد.

رییس فوریت های پزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه میانگین زمان اعزام آمبولانس ها به محل، به طور میانگین در نقاط شهری پنج دقیقه و 20 ثانیه بوده، ادامه کرد: زمان اعزام آمبولانس های اورژانس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات بیش از 100 مصدوم تصادفات جاده ای توسط اورژانس هوایی قزوین

نجات بیش از 100 مصدوم تصادفات جاده ای توسط اورژانس هوایی قزوین