مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 14:112015-09-03سياسي

از سوی حوزه علمیه خواهران سامانه های مبتنی بر موبایل رونمایی شد


طی مراسمی با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران از 6 سامانه جدید مبتنی بر موبایل که از سوی سوی مرکز فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران تهیه شده است رونمایی شد.

- علی طایی زاده در این مراسم که پیش از ظهر امروز برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: این سامانه ها شامل اتوماسیون اداری دیدگاه، کوثرنت، آمار و اطلاعات، اطلاع رسانی اخبار، شیدای امین و حضرت خدیجه(س) است.

رییس مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه دو سامانه طراحی شده مختص عموم مردم است، گفت: چهار سامانه نیز ویژه استفاده اساتید، طلاب و کادر اداری حوزه های علمیه خواهران تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به ویژگی های سامانه مکاتبات اداری اظهار کرد: شورای فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران مصوب کرده است که امکان اتصال به این سامانه از طریق تلفن های همراه نیز مهیا شود.

طایی زاده سامانه کوثرنت را مورد توجه قرار داد و گفت: شبکه کوثرنت را می توان یکی از بزرگترین اجتماعات مذهبی طلاب دانست چرا که امروز 180 گروه با 20 هزار عضو در این شبکه فعال هستند.

وی گفت: اساتید و طلاب خواهر مراجعه های زیادی به این سامانه دارند و در همین راستا این امکان مهیا شده است که خدمات شبکه کوثر نت از طریق تلفن های همراه نیز ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی حوزه علمیه خواهران سامانه های مبتنی بر موبایل رونمایی شد

از سوی حوزه علمیه خواهران سامانه های مبتنی بر موبایل رونمایی شد