مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 14:012015-09-03ورزشي

بی محلی چیچاریتو به فن خال در پیام خداحافظی اش از شیاطین سرخ


مهاجم مکزیکی پیشین من یونایتد در پیامی که خطاب به شیاطین سرخ نوشته، هیچ اشاره ای به سرمربی هلندی این تیم نکرده است.

- "، خاویر هرناندس که این هفته با عقد قرارداد 11 میلیون یورویی با بایرلورکوزن به حضور چهار ساله خود در اولدترافورد پایان داد و رسماً از منچستریونایتد جدا شد، برای تقدیر و تشکر از برخی از اعضای باشگاه پیامی در صفحه شخصی خود در یکی ازشبکه های اجتماعی نوشته و در آن لوییز فن خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ را نادیده گرفته است.

چیچاریتو در پیام خداحافظی خود با منچستری ها از سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره ای پیشین شیاطین سرخ، جیم لالور، مدیر استعدادیابی باشگاه منچستریونایتد و هواداران این تیم تشکر ویژه ای کرده است، اما در این پیام از هیچ یک از جانشینان فرگی یعنی دیوید مویس و لوییز فن خال نامی نبرده است.

خاویر هرناندس فصل گذشته تنها دو بازی برای منچستریونایتد انجام داد و این فصل با وجود نیاز شیاطین سرخ به جذب مهاجم برای تقویت خط حمله شان، او ترجیح داد که به بایرلورکوزن ملحق شود.

هرناندس در نامه اش نوشته است: می خواهم از سرالکس فرگوسن، جیم لالور، مدیران باشگاه و تمام بازیکنانی که کنارشان بازی کردم تشکر کنم، اما بیشتر از همه می خواهم از هواداران منچستریونایتد در بریتانیا و سراسر دنیا به خاطر حمایت های باورنکردنی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی محلی چیچاریتو به فن خال در پیام خداحافظی اش از شیاطین سرخ

بی محلی چیچاریتو به فن خال در پیام خداحافظی اش از شیاطین سرخ