مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 13:562015-09-03ورزشي

مشکلات مالی مانع حضور اسکواش خراسان رضوی در لیگ برتر شد


به دلیل مشکلات مالی و فقدان اسپانسر، زمینه حضور اسکواش خراسان رضوی در لیگ برتر فراهم نشد.

- " اظهار داشت: در حال حاضر لیگ برتر و لیگ دسته یک اسکواش کشور را پیش رو داریم اما این در حالی است که مردان خراسان رضوی و زنان خراسان رضوی در لیگ دسته یک فصل گذشته کشور توانستند به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی دست یابند و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

دبیر هیئت اسکواش خراسان رضوی افزود: به سبب اینکه ما نتوانستیم جهت حضور تیم بانوان و آقایان خراسان رضوی در لیگ برتر حامی مالی را پیدا کنیم و هزینه های سنگینی که مسابقات لیگ برتر دارد به همین دلیل تصمیم بر این گرفته شد که مجددا تیم های اسکواش خراسان رضوی در لیگ دسته یک آقایان و بانوان کشور حضور پیدا کنند و این حضور با وجود میل باطنی و به دلیل نبود حامی مالی است.

نصیر زاده گفت: مسابقات اسکواش لیگ دسته یک کشور از اواخر مهرماه و در دو گروه مجموعا با حضور 9 تیم برگزار می شود که در گروه الف تیم های مشهد، یزد، سمنان و کرمان و در گروه ب، تیم های آذربایجان غربی، کرمانشاه، تهران و زنجان و یک تیم دیگر حضور دارند.

وی تصریح کرد: به واقع ما خود بسیار ناراحت هستیم که نمی توانیم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم چرا که با تلاش بسیار به قهرمانی و نائب قهرمانی دست یافتیم اما به واقع مسئله ای که وجود دارد این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی مانع حضور اسکواش خراسان رضوی در لیگ برتر شد

مشکلات مالی مانع حضور اسکواش خراسان رضوی در لیگ برتر شد