مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 12:312015-09-03پزشكي

مسابقات ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور در سبزوار برگزار می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: نخستین دور مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور در سبزوار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد"، علیرضا مسلم دیروز در نشست خبری نخستین دور مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور که در شهرستان سبزوار برگزار می شود، گفت: این مسابقات با حضور هفت دانشگاه علوم پزشکی شمال شرق در مدت سه روز در سبزوار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 150 نفر در این مسابقات شرکت می کنند، افزود: این مسابقات از 14 تا 16 شهریور ماه در محل دانشگاه حکیم سبزواری برگزار و اختتامیه این مسابقات با حضور میهمانانی از وزارت 17 شهریور ماه برگزار می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه این مسابقات در سه رشته فوتسال، تنیس روی میز و والیبال برگزار می شود، تصریح کرد: دوره نخست این مسابقات به دلیل کمبود وقت و هماهنگی های انجام شده فقط با حضور آقایان برگزار می شود.

مسلم با بیان اینکه یکی از ارکان های مهم در برنامه ریزی های وزارت بهداشت شاخص های سلامت است، ادامه داد: یکی از مشکلاتی که امروز کشور گریبان گیر آن است بیماری های غیر واگیر است و درصد قابل توجهی از بودجه سلامت به حوزه بیماری های غیر واگیر اختصاص می یابد و مهمترین عامل مرگ و میر در کشور و در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور در سبزوار برگزار می شود

مسابقات ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور در سبزوار برگزار می شود