مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 11:552015-09-03سياسي

درخواست ویژه بعیدی نژاد از نهادهای ایرانی


وظیفه نهادها و موسسات ذینفع ایرانی است که در کنار پیگیری لغو تحریم های نوشته شده و قانونی، لغو تحریم های ناشی از فضای روانی و سیاسی را در دستور کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حمید بعیدی نژاد مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین المللی وزارت امور خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکی از اصلی ترین مواضعی که کشورمان در مذاکرات هسته ای به عنوان هدفی محوری پیگیری و تعقیب می کرد، لغو تمامی تحریم های تحمیلی علیه کشورمان بود.

در این چارچوب زمانی که در مذاکرات هسته ای مباحث دقیقی در خصوص شناسایی تحریم های تحمیلی به کشورمان انجام می شد، تلاش هیأت مذاکرات کشورمان بر آن متمرکز بود که هیچ تحریم مشخصی از قلم نیفتد و تمامی موارد و مصادیق تحریم های اقتصادی، بانکی و مالی که طی سال های متمادی علیه ایران وضع شده اند شناسایی و به ویژه کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به لغو این تحریم ها متعهد شوند.

بعیدی نژاد در ادامه می افزاید: هر چند برای زمان های طولانی کشورهای اروپایی و آمریکا از پذیرفتن این رهیافت امتناع می کردند، اما با بحث های بسیاری که صورت گرفت نهایتا آنها پذیرفتند که با احصاء طبقه بندی این گونه تحریم های اقتصادی، مالی و بانکی موافقت کرده و سپس بپذیرند که با اجرایی شدن تفاهم هسته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ویژه بعیدی نژاد از نهادهای ایرانی

درخواست ویژه بعیدی نژاد از نهادهای ایرانی