مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 10:352015-09-03اجتماعي

کتاب های پایه پنجم و نهم جدید التألیف است


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه تمام کتب درسی چاپ شده است، گفت: امسال کتاب های پایه پنجم ابتدایی و پایه نهم جدید التألیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان، رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در خصوص وضعیت کتاب های درسی اظهار داشت: امسال کتاب های پایه پنجم ابتدایی و پایه نهم جدید التألیف است و علاوه بر کتاب های این پایه راهنمای معلم برای معلمان دروس پایه پنجم و پایه نهم نیز تولید شده است.

وی ادامه داد: امسال برای اینکه کتاب های این پایه های جدیدالتألیف ارائه شود در تابستان دوره های آموزشی برای معلمان در حال برگزاری است و اعتبار بخشی کتاب ها نیز تمام شده است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه کتاب های جدیدالتألیف آماده سازی و چاپ شده است، اضافه کرد: مانند سال های گذشته کتاب های دوره ابتدایی در مدرسه، فنی و حرفه ای در هنرستان ها و دوره اول و دوره دوم متوسطه در کتابفروشی ها توزیع خواهد شد و در مقطع پیش دانشگاهی نیز فروش اینترنتی آن آغاز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان در خصوص قیمت کتاب ها افزود: نسبت به سال های گذشته قیمت کتاب ها همراه با تغییر است و آن نیز به دلیل هزینه هایی مانند حقوق کارگران است که بالاتر می رود، در نتیجه هزینه ها نیز بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های پایه پنجم و نهم جدید التألیف است

کتاب های پایه پنجم و نهم جدید التألیف است