مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 10:012015-09-03سياسي

خرید خدمت ایرانیان مقیم خارج از کشور


معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه گفت: از بین هموطنان ایرانی مقیم خارج از کشور، متولدین سال های 55 تا 68 می توانند تا پایان امسال نسبت به خرید سربازی خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری دانشجو حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: از بین هموطنان ایرانی مقیم خارج از کشور، متولدین سال های 55 تا 68 می توانند تا پایان امسال نسبت به خرید سربازی خود اقدام کنند.

حسن قشقاوی که همراه هیئت مجلس شورای اسلامی به نیویورک سفر کرده است، افزود: البته چنین تسهیلاتی برای این افراد در داخل ایران وجود ندارد و هدف تسهیل تردد هموطنان مقیم خارج است.

معاون وزیر امور خارجه درباره تردد دانشجویان مشمول نیز گفت: حتی اگر افرادی که سربازی را خرید نکنند و دانشجویان مشمول هستند، می توانند سه بار در سال به کشور تردد کنند و بر اساس این طرح، دیگر هیچ مشکلی برای ورود هموطنان عزیزمان به داخل کشور نیست.

قشقاوی درباره دیگر تسهیلات برای ورود هموطنان به کشور گفت: مشکلات یا بهانه هایی برای کم بودن تردد هموطنان مقیم خارج به وطن وجود داشت که بررسی شد و با دستور رییس جمهور، مصوبه بسیار خوبی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خدمت ایرانیان مقیم خارج از کشور

خرید خدمت ایرانیان مقیم خارج از کشور