مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 02:312015-09-02بين الملل

ارتش مصر چگونه تونل های غزه را به آب بست؟


ارتش مصر با هدایت آب دریای مدیترانه به تونل های مرزی باریکه غزه از انتقال کالا و مایحتاج ضروری برای فلسطینیان ساکن این منطقه که در محاصره رژیم صهیونیستی هستند، - "، یک مسؤول امنیتی فلسطینی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی گفت: نیروهای ارتش مصر از یک هفته پیش تاکنون شروع به هدایت آب دریای مدیترانه به تونل های مرزی این کشور با باریکه غزه و تخریب تونلها کرده اند.

این مسؤول فلسطینی که خواستار فاش نشدن نامش شد، افزود: نیروهای ارتش مصر لوله های بزرگی را از دریای مدیترانه به مرز این کشور با باریکه غزه کشیده اند تا تونل ها را به آب ببندند و تخریب کنند و مانع انتقال هر گونه کالا و موادی به غزه شوند.

وی افزود: قطر این لوله ها به 60 سانتیمتر می رسد و از دریای مدیترانه تا مرزهای مصر و باریکه غزه کشیده شده و داخل یک خندق باریک و تنگ گذاشته شده است.

مسؤول فلسطینی اعلام کرد: ارتش مصر آب فراوانی را در این لوله ها پمپاژ می کند و هر یک از این لوله ها صدها سوراخ دارد که با خروج آب از آنها خاک تونل ها سست خواهد شد و تونل ها به سرعت فرو می ریزد.

یک شهروند فلسطینی به نام ابو احمد که یکی از حفاران تونل های مرزی است، گفت: رها کردن آب در مرز مصر با باریکه غزه باعث نفوذ آب به تونل ها و تخریب آن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش مصر چگونه تونل های غزه را به آب بست؟

ارتش مصر چگونه تونل های غزه را به آب بست؟