مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 01:002015-09-02بين الملل

ورود بیش از یکصد هزار پناهجو به آلمان در ماه اوت


یک مسئول آلمانی اعلام کرد شمار پناهجویانی که در ماه گذشته میلادی وارد این کشور شدند از مرز یکصد هزار تن گذشت.

یک مسئول آلمانی در ایالت باواریا با اشاره به افزایش چشمگیر ورود پناهجویان به کشورش خاطر نشان کرد 104 هزار و 460 پناهجو در ماه گذشته میلادی وارد آلمان شدند و این تعداد ، فشار مضاعفی را بر امکانات و منابع موجود در شهرها و روستاهای آلمان وارد می کند.

شایان ذکر است آلمان که قوانین نسبتا آسان گیرانه ای در زمینه پذیرش پناهجویان تصویب کرده و کمک های زیادی به این افراد ارائه می دهد ، در مقایسه با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا بیشترین پناهجوی فراری از درگیریها و جنگ ها در منطقه خاورمیانه و نیز بیشترین پناهجوی از کشورهای جنوب شرق آسیا را بنا به دلایل اقتصادی، پذیرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویتر از برلین ، سخنگوی املیا مولر وزیر امور اجتماعی ایالت باواریا تصریح کرد از ماه ژانویه تا ماه اوت گذشته ورود 413 هزار و 535 هزار پناهجو به آلمان ثبت شده است و ثبت نزدیک به یک سوم این تعداد در ماه اوت، در ایالت باواریا صورت گرفته است .

این درحالیست که آلمان پیش بینی کرده است که در سال جاری میلادی دستکم 800 هزار درخواست پناهندگی دریافت کند و این رقم چهار برابر درخواست ها در سال گذشته میلادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از یکصد هزار پناهجو به آلمان در ماه اوت

ورود بیش از یکصد هزار پناهجو به آلمان در ماه اوت