مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 00:102015-09-02سياسي

ناکامی پارلمان لبنان در انتخاب رییس جمهور برای بیست وهشتمین بار


نبیه بری رییس پارلمان لبنان،بیست وهشتمین نشست پارلمان را به سبب به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان به 30 سپتامبر(هشتم مهرماه) موکول کرد.

- پارلمان لبنان برای بیست وهشتمین بار متوالی در انتخاب رییس جمهور شکست خورد و نبیه بری رییس پارلمان این کشور تاریخ برگزاری نشست بعدی را 30 سپتامبر(هشتم مهر)اعلام کرد.

نمایندگان پارلمان لبنان روز چهارشنبه برای باز کردن گره کور انتخاب رییس جمهوری در پارلمان حضور یافتند، اما به دلیل آنکه تعداد آنها به حد نصاب قانونی نرسید،یک ناکامی دیگر را در تاریخ پارلمان در حل پرونده ریاست جمهوری ثبت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی لبنان، نبیه بری رییس پارلمان لبنان،بیست وهشتمین نشست پارلمان را به سبب به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان به 30 سپتامبر(هشتم مهرماه) موکول کرد.

برگزاری نشست پارلمان مستلزم حضور حداقل 86 نماینده بود که امروز تنها 37 نماینده به پارلمان آمده بودند و نبیه بری چاره ای جز به تعویق انداختن نشست انتخاب رییس جمهور به 30 سپتامبر نداشت.

بر اساس این گزارش، پس از ورود برخی نمایندگان به سالن و منتظر ماندن تا ساعت 12:30 ظهر و پس از آنکه مشخص شد تعداد نمایندگان به حد نصاب قانونی نرسیده است، "عدنان ضاهر"دبیر پارلمان لبنان بیانیه ای را قرائت کرد که متن آن به این شرح است:"به سبب آنکه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی پارلمان لبنان در انتخاب رییس جمهور برای بیست وهشتمین بار

ناکامی پارلمان لبنان در انتخاب رییس جمهور برای بیست وهشتمین بار