مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 23:462015-09-02اجتماعي

مرمت و بازسازی 120 مدرسه اهر در 3 سال گذشته


مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: تاکنون طی سه سال گذشته نزدیک به 120 مدرسه مرمت و بازسازی شده و تعدادی دیگر نیز درحال احداث است.

- "، ضمن اشاره به آمادگی کامل مدارس برای بازگشایی سال تحصیلی جدید در شهرستان اهر، اظهار داشت: از تمامی ظرفیت ها و توان آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس استفاده شده است.

وی از آمادگی بیش از 400 مدرسه برای بازگشایی در این شهرستان خبر داد و گفت: سال تحصیلی جدید با حضور بیش از 23 هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی آغاز می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر با بیان اینکه حدود 2 هزار نفر معلم و کارمند اداری در شهرستان اهر فعالیت می کنند، افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش در 160 روستای اهر خدمات آموزشی ارائه می دهد، تنها 47 روستا به دلیل داشتن دانش آموز کمتر از 5 نفر در شهر اهر و روستاهای همجوار به تحصیل مشغول هستند.

پورسلیمان ایجاد شور و نشاط در مدارس را مهم ترین هدف آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: رفع مشکلات تجهیز مدارس به امکانات جدید در اولویت پروژه مهر بوده چرا که دانش آموزان، آینده سازان کشور هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در پایان با تاکید براینکه سرویس حمل و نقل دانش آموزان ساماندهی شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون طی سه سال گذشته نزدیک به 120 مدرسه مرمت و بازسازی شده و تعدادی دیگر نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و بازسازی 120 مدرسه اهر در 3 سال گذشته

مرمت و بازسازی 120 مدرسه اهر در 3 سال گذشته