مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 23:012015-09-02سياسي

چالش در انتخابات هیئت رییسه شورای شهر دهدشت/انتخابات به شنبه موکول شد


انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر دهدشت به علت حضور نیافتن اعضای شورا لغو و به روز شنبه موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کهگیلویه، این روزها شوراهای اسلامی در شهرهای مختلف حال و هوای انتخابات گرفته و در هر کدام از شهرها انتخابات هیئت رییسه برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

شورای شهر دهدشت که در یک سال اخیر از عمر شورای چهارم حواشی و چالش های بی سابقه ای را پشت سر گذاشته در انتخابات هیئت رییسه هم از چالش بی نصیب نمانده و در هیاهوی بسیار برای هیئت رییسه جدید موج تازه ای از اختلافات در این شورا آغاز شده است.

فضای غبارآلود شورای دهدشت در حالی وارد سومین سال از عمر دوره می شود که عملا هیچ کارایی برای شهر نداشته و به اعتقاد شهروندان و جامعه رسانه طی این مدت بخش زیادی از وقت اعضای شورا درگیر اختلافات درونی و مباحث بی حاصل شده است.

در حالی که بر اساس زمان مقرر انتخابات هییت رییسه سال سوم شورا ساعت 16 امروز اعلام شده بود اما به دلیل حضور نیافتن اعضای گروه اکثریت این جلسه تشکیل نشد.

رییس شورای شهر دهدشت امشب در حضور خبرنگاران که جهت پوشش جلسه حضور یافته بودند اظهار داشت: بر اساس اعلام قبلی قرار بود جلسه انتخاب هیئت رییسه عصر امروز برگزار شود که با گذشت یک ساعت و نیم از وقت مقرر اعضای شورا حضور نیافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش در انتخابات هیئت رییسه شورای شهر دهدشت/انتخابات به شنبه موکول شد

چالش در انتخابات هیئت رییسه شورای شهر دهدشت/انتخابات به شنبه موکول شد