مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 20:312015-09-02دانش

دانشگاه رازی در رتبه دوم کشوری قرار گرفت


رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه با داشتن سه دانشجوی نمونه از حیث تعداد دانشجویان نمونه کشوری رتبه دوم کشور را در اختیار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محسن حیاتی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که با حضور سه دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کم رنگ بودن ارتباط بین دانشگاه و صنعت به عنوان یکی از خلاءهای بزرگ کشور است و در صورتی که حلقه ارتباطی بین دانشگاه و صنعت تکمیل شود، بسیاری از مسائل مربوط به حوزه اشتغال برطرف خواهد شد.

رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: انتخاب دانشجوی نمونه کشوری از بین 153 دانشجوی 36 دانشگاه کشور انجام شد و در نهایت 40 نفر از 24 دانشگاه کشور در بخش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شدند.

به گفته حیاتی، سه نفر از این برگزیدگان دانشجوی دکترای دانشگاه رازی کرمانشاه هستند که انتخاب این دانشجویان نمونه براساس شاخص های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه معیارهای انتخاب دانشجوی نمونه در بخش پژوهش تعداد مقالات ISI، مقالات کنفرانسی و پروژه های پژوهشی دانشجویان است، گفت: در بخش آموزشی نیز معدل مقاطع مختلف تحصیلی دانشجویان مد نظر بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه رازی در رتبه دوم کشوری قرار گرفت

دانشگاه رازی در رتبه دوم کشوری قرار گرفت