مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 20:312015-09-02اقتصادي

بانک ها رغبتی برای ارائه وام های تولید ندارند


رییس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در شرایطی که نیاز مبرمی به سرمایه در گردش و حمایت مالی از بنگاه های تولیدی حس می شود، بانک ها رغبتی برای دادن وام های تولید ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، احتشام حاجی پور در بیست و دومین مجمع عمومی شورای اسلامی استان، با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان های استان، اظهار داشت: شهرستان های استان هر یک پتانسیل سرمایه گذاری خاص خود را دارند و شوراهای شهرستان ها باید این پتانسیل ها را معرفی کنند.

وی افزود: بخش گردشگری آذربایجان شرقی ظرفیت های بالایی دارد و برای رونق اشتغال و توسعه پایدار استان، باید تولید، صنعت و گردشگری توسعه یابد.

رییس شورای اسلامی آذربایجان شرقی، در ادامه با اشاره به نقش صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در توسعه شهرستان ها، افزود: در هر بخشی که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایران در آذربایجان شرقی حاضر به سرمایه گذاری باشد ما هم حاضر به همکاری در تمامی زمینه ها هستیم.

وی افزود: با همه ظرفیت ها متأسفانه شهر تبریز برای سرمایه گذاری آماده نیست، بنابراین باید نخست، بستر سرمایه گذاری و فرهنگ سرمایه گذاری را تقویت کنیم.

رییس شورای اسلامی استان در ادامه با انتقاد از عدم همکاری برخی از بانک ها در پرداخت وام های مولد، گفت: در شرایطی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها رغبتی برای ارائه وام های تولید ندارند

بانک ها رغبتی برای ارائه وام های تولید ندارند