مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 20:162015-09-02سياسي

ظرفیت روحانیت در تشویق مردم نسبت به استفاده از کالاهای ایرانی استفاده شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیت نسبت به تشویق و ترغیب مردم برای استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سید شکرالله زندوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در دیدار محمد ملاحی، نایب رییس اتحادیه اصناف استان اظهارداشت: روحانیان باید مردم را تشویق به خرید کالاهای ایرانی کنند و نگاه ویژه و خاصی برای کالاهای ایرانی داشته باشند.

وی افزود: واکنش روحانیان نسبت به اوضاع اقتصادی کشور و واردات بی رویه کالا از خارج، موجب ناراحتی و عصبانیت غربی ها شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: بازاریان نیز امر به معروف و نهی از منکر را در بازار سرلوحه خود بدانند و امر به معروف را بصورت جدی در بازار کنترل کنند.

وی در ادامه بیان داشت: بازاریان همچنین باید از ارائه اجناس شبهه بر انگیز در بازار جلوگیری کنند، همچنین در مناسبت های گوناگون به خرید کالاهای ایرانی تأکید و این را یک وظیفه ملی بدانند.

حجت الاسلام زندوی تأکید کرد: باید کیفیت خوب کالا را به توقع عمومی جامعه تبدیل کنیم تا از سوء استفاده تولید کننده داخلی و وارد کننده خارجی پیشگیری به عمل آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، کم فروشی و تقلب را جرمی نابخشودنی و منکری دانست که در قرآن از آن نهی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت روحانیت در تشویق مردم نسبت به استفاده از کالاهای ایرانی استفاده شود

ظرفیت روحانیت در تشویق مردم نسبت به استفاده از کالاهای ایرانی استفاده شود