مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 19:462015-09-02اجتماعي

فرماندار ساوجبلاغ: هوشمندسازی مدارس ساوجبلاغ در دستور کار قرار گرفته است


هوشمندسازی مدارس ساوجبلاغ در دستور کار قرار گرفته است.

- " از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: شهرستان ساوجبلاغ نیازمند توسعه فضاهای آموزشی است و باید در این راستا از توان خیران استفاده شود.

وی با اعلام اینکه مدارس این شهرستان نیز باید به سمت هوشمند شدن پیش برود افزود: باید برای تحقق این مهم از تولیدات داخلی استفاده شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه هم اکنون آمار هوشمند سازی در مدارس این شهرستان پایین است، افزود: با استفاده از فرصتی که در شهرستان برایمان ایجاد شده باید به خوبی استفاده کنیم و در جهت هوشمندسازی مدارس با استفاده از تولید داخل عمل کنیم.

پالیزگیر بیان داشت: برخی از تجهیزات مدارس در این شهرستان فرسوده و بلااستفاده است که براساس برنامه ریزی های انجام شده این تجهیزات فرسوده تحویل داده می شود و به جای آن تجهیزات نو ارائه می شود.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود از استقرار پایگاه انتقال خون در درمانگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: این مهم با هدف ارائه خدمات به مردم و به ویژه فرهنگیان راه اندازی شده است.

پالیزگیر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در پروژه مهر امسال 5 کمیته نظارت  و ارزشیابی، ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، تعیین صلاحیت مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوجبلاغ: هوشمندسازی مدارس ساوجبلاغ در دستور کار قرار گرفته است

فرماندار ساوجبلاغ: هوشمندسازی مدارس ساوجبلاغ در دستور کار قرار گرفته است