مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 19:162015-09-02اقتصادي

شهردار رودسر خبر داد بازگشایی تمام راه های منتهی به ساحل در رودسر


شهردار رودسر از آسفالت راه های ساحلی در این شهر خبر داد و گفت: تمام راه های منتهی به ساحل رودسر بازگشایی شده است.

- " از رودسر، خداداد قنبرزاده عصر امروز در جریان بازدید از سایت پروازی هواپیمای فوق سبک در ساحل این شهر اظهار کرد: مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها رویکرد شهرداری رودسر است.

وی به آغاز عملیات اجرایی پارک جنگلی و پارک شادی در رودسر اشاره کرد و افزود: پروژه های مذکور به بخش خصوصی واگذار شده است.

قنبرزاده با بیان اینکه تعداد 21 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری رودسر در هفته دولت امسال به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: پروژه های مذکور با اعتبار 50 میلیارد ریال افتتاح شده است.

شهردار رودسر از بازنگری در طرح تفصیلی این شهر خبر داد و بیان کرد: وجود دو رودخانه کیارود و شیرارود و تلاقی آن از ویژگی های شهر رودسر است.

وی به ساحل بکر و زیبای رودسر اشاره کرد و گفت: استفاده از ساحل برای افزایش درآمد شهر رودسر از موضوع های مهم محسوب می شود و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

قنبرزاده از بازگشایی تمام راه های منتهی به ساحل در رودسر خبر داد و یادآور شد: آسفالت راه های ساحلی در رودسر آغاز شده است.

شهردار رودسر با بیان اینکه بیش از 130 درصد بودجه شهرداری رودسر در سال گذشته تحقق پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: سال 93 یکی از بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رودسر خبر داد بازگشایی تمام راه های منتهی به ساحل در رودسر

شهردار رودسر خبر داد بازگشایی تمام راه های منتهی به ساحل در رودسر