مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 18:012015-09-02اقتصادي

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد سرویس دهی روزانه 100 پرواز در فرودگاه رشت


مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت از امکان سرویس دهی روزانه به 100 پرواز داخلی و خارجی در این فرودگاه خبر داد.

- " از رشت، فتاح رضوانی عصر امروز در جریان بازدید از فرودگاه گیلان با اشاره به افزایش 3 برابری ظرفیت پذیرش مسافر در فرودگاه سردار جنگل رشت اظهار کرد: در مدت 24 ساعت از شبانه روز می توانیم به 100 پرواز داخلی و خارجی سرویس دهی کنیم.

وی فرودگاه سردار جنگل رشت را یکی از فرودگاه های پر اهمیت و با تجهیزات کامل ناوبری در کشور عنوان کرد و افزود: استقبال خوبی از صنعت هوانوردی در گیلان نمی شود.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت، شرکت مادرتخصصی هواپیمایی را یک شرکت درآمد ـ هزینه ای خواند و بیان کرد: نسبت درآمد به هزینه در فرودگاه رشت 1 به 7 است و 7 برابر درآمد در بخش های مختلف هزینه می کنیم.

رضوانی با بیان اینکه فرودگاه سردار جنگل رشت از اعتبارات منابع ملی برخوردار نیست، تصریح کرد: فرودگاه مذکور از منابع کم استانی محروم است.

وی از سرمایه گذاری 74 میلیارد تومانی برای زیرساخت فرودگاهی در بخش های عملیات هوانوردی و فرودگاهی سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: 3 درصد از منابع مذکور از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به چالش های این فرودگاه، خاطرنشان کرد: هجوم مراکز و مناطق مسکونی به طرف فرودگاه سردار جنگل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد سرویس دهی روزانه 100 پرواز در فرودگاه رشت

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد سرویس دهی روزانه 100 پرواز در فرودگاه رشت