مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 11:302015-09-02بين الملل

ادعای جدید رژیم صهیونیستی علیه گردان عزالدین قسام


رژیم صهیونیستی مدعی شدبیش از 100 عضو گردان عزالدین قسام برای یورش به شهرک های صهیونیست نشین در جنوب اراضی اشغالی آموزش دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سمای فلسطین از قدس اشغالی، منابع مطبوعاتی در اسراییل به نقل از یگان غزه در ارتش رژیم اشغالگر خبر دادند گردان عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در پی تدارک حمله گسترده به مناطق جنوبی اراضی اشغالی است و برای آنکه مانع از افشای این برنامه شود حتی برنامه خود را با رهبران سیاسی حماس نیز در میان نگذاشته است.

در این گزارش آمده است: گردان عزالدین قسام با آماده کردن تونل ها، پرتاب آزمایشی موشک و برگزاری دوره های آموزشی، در پی آن است تا این بار مثل گذشته با اسراییل روبرو نشود.

آنان از نتیجه جنگ اخیر در نوار غزه ناراضی هستند زیرا حماس در پی شکسته شدن کامل محاصره نوار غزه و پایان بحران اقتصادی دراین منطقه بود.

آوی یسخاروف تحلیلگر امور کشورهای عربی در پایگاه اینترنتی واللا وابسته به اسراییل، ابراز داشت: حماس در پی برنامه ریزی برای درگیری های آینده است، این جنبش در پی آن است تا حملات غافلگیر کننده ای را علیه شهرک ها یهودی و مراکز نظامی اسراییل انجام دهد تا از این طریق بتواند تعداد بیشتری از نظامیان و شهرک نشینان را به قتل برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جدید رژیم صهیونیستی علیه گردان عزالدین قسام

ادعای جدید رژیم صهیونیستی علیه گردان عزالدین قسام