مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 09:362015-09-02سياسي

یکپارچه سازی آدرس های پستی 2 سال زمان نیاز دارد


نظام یکپارچه آدرس های پستی را با توجه به مصوبه شورای عالی فناوری اطلاعات و 45 میلیون رکورد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باهمکاری 12 سازمان دیگر انجام می دهیم.

- "، حسین مهری در همایش نظام یکسان سازی آدرس های پستی J-NAF با اشاره به اینکه مطابق قانون و ابلاع ریاست جمهوری متولی اجرای این پروژه شرکت پست به اضافه 12 سازمان دیگر است اظهار کرد: این طرح از منظر عملیات دارای دو بعد، آدرس و اطلاعات جغرافیایی است و براین اساس شرکت پست آدرس ها را طبق استاندارد نظام آدرس دهی یکسان و به هنگام می کند تا تمامی سازمانها و ارگانهای کشور از سیستمی یکپارچه برای مکان یابی افراد و مخاطبانشان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت پست عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری ازاماکن و معابر همنام در کشور وجود دارد که نیازمند یاری شهرداری ها و دهیاری ها برای رفع این چالش هستیم.

وی افزود: در حوزه اطلاعات جغرافیایی با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همکاری را آغاز کرده ایم تا بر مبنای آن بتوانیم طول و عرض جغرافیایی نیز به اماکن بدهیم.

این کار علاوه بر اینکه بسیار سنگین است اما به هنگام سازی آدرس های مکانی را به دنبال دارد.

او خاطرنشان کرد: بعد از این کار اطلاعات جمعیتی و زیرساختی را به سامانه اضافه می کنیم که در واقع دیتابیسی اساسی برای تصمیمات مدیریتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچه سازی آدرس های پستی 2 سال زمان نیاز دارد

یکپارچه سازی آدرس های پستی 2 سال زمان نیاز دارد