مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 09:252015-09-02بين الملل

هافینگتون پست: دستاورد واقعی اوباما در ارتباط با توافق ایران/تکمیلی


هافینگتون پست نوشت در پی برگزاری بیست ماه مذاکرات دشوار با ایران و شرکای آمریکا، چندین ساعت جلسات استماع در کنگره، سخنرانی شمار زیادی از کارشناسان و مقامات برای قانون گذاران آمریکایی و نگاشته شدن شمار زیادی مقاله درباره توافق هسته ای، شمار کمی از افراد بر این باورند رییس جمهور آمریکا به دستاوردی واقعی دست یافته است: او توانسته است همه راه های پیش روی ایران را برای دست یابی به یک بمب هسته ای مسدود کند.

اما مهمتر از همه آن که رییس جمهور آمریکا توانسته است ثابت کند از طریق به کار گیری دیپلماسی بهتر می توان امنیت را تأمین کرد تا از طریق اقدام نظامی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، هافینگتون پست در گزارشی به قلم تریتا پارسی و رضا مرعشی نوشت: این موضوع ممکن است واضح و مبرهن باشد، اما بحث های بسیاری که درباره توافق هسته ای ایران وجود دارد، نشان می دهد تفکر درباره اقدام نظامی در فرهنگ سیاسی آمریکا تا چه اندازه ریشه دار است.

رییس جمهور آمریکا روز پنجم ماه اوت در سخنرانی خود در دانشگاه آمریکن اعلام کرد توافق هسته ای ایران محصول تلاش های او در دور کردن آمریکا از آسیب های ناشی از نظامی کردن سیاست خارجی و امنیت ملی این کشور در پی حملات یازدهم سپتامبر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هافینگتون پست: دستاورد واقعی اوباما در ارتباط با توافق ایران/تکمیلی

هافینگتون پست: دستاورد واقعی اوباما در ارتباط با توافق ایران/تکمیلی