مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 09:162015-09-02بين الملل

اوباما آراء کافی برای حفظ وتوی خود را خواهد داشت


یک سناتور ارشد آمریکایی پیش بینی کرد که آراء کافی تا پایان هفته وجود خواهد داشت تا وتوی باراک اوباما به قطعنامه مخالفت کنگره با توافق هسته ای ایران را حفظ کند.

- " به نقل از آسوشیتدپرس، بن کاردین سناتور ایالت مریلند و عضو کمیته روابط خارجی سنا روز سه شنبه تاکید کرد: تا پایان هفته آراء کافی در سنا وجود خواهد داشت تا وتوی احتمالی اوباما به قطعنامه مخالفت کنگره با توافق هسته ای ایران را حفظ کند.

کاردین در سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه جان هاپکینز گفت: وی در خصوص توافق هسته ای ایران هنوز مردد است ولی تعداد نمایندگانی که از وتوی رییس جمهور در برابر آراء کنگره حمایت می کنند، نزدیک به رسیدن به سطح مورد نیاز است.

تعداد نمایندگان کنگره نزدیک به سطحی است که برای حمایت از رییس جمهور مورد نیاز است.

وی در ادامه افزود: رییس جمهور تا پایان هفته آراء کافی برای حفظ وتوی خود به قطعنامه احتمالی کنگره در مخالفت با توافق هسته ای را خواهد داشت.

باب کیسی و کریس کونز دو سناتور دموکرات دیگر روز سه شنبه حمایت خود را از موافقت نامه هسته ای ایران اعلام کردند و به این ترتیب باراک اوباما رییس جمهور آمریکا برای حفظ حق وتو خود در کنگره در رای گیری درباره این موافقت نامه تنها به یک رای دیگر نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما آراء کافی برای حفظ وتوی خود را خواهد داشت

اوباما آراء کافی برای حفظ وتوی خود را خواهد داشت