مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 01:362015-09-01اقتصادي

بدهی های معوقه گاز واحدهای صنعتی البرز تقسیط می شود


واحدهای تولیدی فعال در صورت دریافت اخطار قطعی گاز می توانند به شرکت گاز البرز مراجعه کنند تا پرداخت معوقات آنها به صورت اقساط انجام شود.

- "با بیان اینکه تعرفه های مصرف گاز مشترکین در بخش های مختلف به صورت متمرکز کشوری تعیین و به شرکت های گاز استان های کشور اعلام می شود، اظهار داشت: در راستای کمک به واحدهای صنعتی اقدامات خاصی را در دستور کار داریم تا از این طریق بتوانیم به نحوی زمینه بهبود اقتصاد استان را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بدهی های معوقه گاز واحدهای صنعتی البرز تقسیط می شود، افزود: واحدهای تولیدی فعال در استان البرز در صورت دریافت اخطار قطعی گاز می توانند به شرکت گاز البرز مراجعه کنند تا پرداخت معوقات آن ها به صورت اقساط انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز البرز با اشاره به اینکه یکی از گله های واحدهای صنعتی فعال در استان این است که باید برای اشتراک پذیری و کارهای گازرسانی به تهران مراجعه کنند، تصریح کرد: مادامی که شرکت گاز البرز مستقل نشده این مشکلات همچنان ادامه دارد.

هدایی پور با بیان اینکه تا پایان سال جاری شرکت گاز البرز مستقل و به ثبت می رسد، اظهار داشت: ردیف بودجه انجام این مهم نیز تعیین شده اما به سبب اینکه تاکنون شرکت گاز البرز مستقل نشده اختیار بودجه بر عهده شرکت گاز تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی های معوقه گاز واحدهای صنعتی البرز تقسیط می شود

بدهی های معوقه گاز واحدهای صنعتی البرز تقسیط می شود