مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 01:312015-09-01اقتصادي

یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی خالی داریم


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در هفته دولت حدود 130 هزار مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده گفت: یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی خالی داریم.

- "، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حضور در برنامه نگاه یک به تشریح عملکرد وزارتخانه متبوع خود در دولت یازدهم پرداخت.

وی در ابتدای این برنامه درباره اینکه در هفته دولت چه پروژه هایی مربوط به حوزه راه و شهرسازی افتتاح شد، گفت: ما پروژه های مشخصی را در حوزه های حمل و نقل زمینی، دریایی، جاده ای هوایی و ریلی داشتیم که چیزی حدود هزار و 327 پروژه با اعتبار دو هزار و 700 میلیارد تومان بود.

*در هفته دولت حدود 130 هزار مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دادیم وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در حوزه مسکن چیزی حدود 130 هزار مسکن مهر را در هفته دولت به متقاضیان تحویل دادیم.

آخوندی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رییس جمهور مبنی بر موقعیت استراتژیک جغرافیایی ایران و این که پس از مذاکرات فضای بهتری در پیش خواهیم داشت و ارتباطاتمان با جهان راحت تر خواهد بود سعی داریم ورود خوبی به بازارهای جهانی داشته باشیم.

*شاخص تملک مسکن توسط خانوار ایرانی شاخص خوبی نیست وی با بیان اینکه در سال جاری از طرح جامع مسکن رونمایی شد که یکی از اهداف آن کاهش شاخص رشد قیمت مسکن است گفت: در حال حاضر شاخص تملک مسکن توسط خانوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی خالی داریم

یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی خالی داریم