مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 00:462015-09-01ورزشي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته


تشییع پیکر سیدعلی طباطبایی با حضور هنرمندان؛ طبل گرانی خودرو در دست وزیر و خودروسازان و بهترین بازیکن ماه فوتبال ایران انتخاب شد؛ از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربیننده ترین اخبار برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و بهترین بازیکن ماه اخیر فوتبال ایران توسط مخاطبان این برنامه انتخاب شد.

    تشییع پیکر سیدعلی طباطبایی با حضور هنرمندان+تصاویر" مراسم تشییع پیکر زنده یاد سیدعلی طباطبایی از مقابل خانه این هنرمند در حال برگزاری است.

    طبل گرانی خودرو در دست وزیر و خودروسازان/ آقای نعمت زاده! کیفیت خودروها چه ربطی به ضدانقلاب دارد؟" این روزها وزیر صنعت و خودروسازان در حالی بر طبل توخالی گرانی خودرو می کوبد و ضدانقلاب را منشأ نارضایتی ها از قیمت و کیفیت خودروها عنوان می کند که افراد زیادی به دلیل پایین بودن کیفیت خودروهای صفر برای خرید دست نگه داشته اند.

    فیلم/ اینجا حلبی آباد است؛ پایان پایتخت" عمر خانه هایشان به بادی بند است و بویی که هر روز استشمام می کنند، بوی تعفن زباله است.

بچه هایشان دوست دارند مدرسه بروند اما سرنوشت شان چیزی دیگری است.

    فیلم/ نمایش قربانی با بازیگری مهدی هاشمی و کارگردانی بی بی سی" شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی در برنامه های مختلف، ماجرای به زندان افتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته